torsdag, mars 22, 2012

Det verkar som jag fick lust att skriva igen..

Härliga vårdag.
Nike var med Neo,Lotta,Kim i Brissund idag. Hon är så glad att dom är hemma igen från Fillippinerna.
Jag har hängt på ballkongen med Angela (julian låg till sängs stor del av dan, febrig). vi tittade tillbaka på Julians förlossnings-film. Angela och Lotta står på varsin sida brevid mig. Endast TVÅ krystningar så var han (4 kg) ute. 8 månader sen. WOW. Blir lika imponerad över mig själv varje gång jag ser filmen. synd att jag inte har nikes födelse också. men det gick så fort med lilla Nike <3
Angela gick hem och jag somnade i solen. Skönt.
Eftermiddagen tillbringade vi med Neo,kim,lotta. Åt pizza. Det går bra med min sunda livsstil. NOT.
Väl hemma somnade barnen snabbt.

2 kommentarer:

Triana sa...

Det tycker jag om! Att du skriver lite :)
Låter som en mysig dag .
Kram!

Charlotta Moon sa...

Men gullis! Vad kul att du skriver igen!! Det hade jag ingen koll alls på! Ses snart love<3